Compliance traject

De Wft is complex en stelt veel eisen aan uw bedrijfsvoering en advisering. Ophrys neemt dit graag voor u uit handen middels een Compliance traject dat bestaat uit drie onderdelen. Deze onderdelen zijn gericht op personeel, klantadvies en bedrijfsprocessen. Ophrys zorgt ervoor dat alle benodigde documenten voor Wft Compliance binnen uw kantoor aanwezig zijn en in overeenstemming worden gebracht met wet- en regelgeving.

  • Personeel; wij dragen zorg voor volledige dossiers van u en uw personeel. Wij kijken ook naar eventuele samenwerkingsverbanden met freelancers en onderbemiddelaars en hun beloningsstructuur.
  • Advies; wij verzorgen alle benodigde documenten die u in uw adviestraject gebruikt. Zowel richting de consument als interne formulieren. Tevens verrichten wij een nulmeting op uw adviesdossiers en geven u de benodigde handvatten voor de opbouw van en verslaglegging in uw dossiers die Wft proof is.
  • Bedrijfsprocessen; deze beschrijven wij op basis van de gehanteerde werkwijze binnen uw kantoor. Tevens geven wij u handvatten om uw bedrijfsvoering daar waar nodig aan te passen naar geldende wet- en regelgeving.

Ophrys geeft daadwerkelijk invulling aan de verschillende facetten van Wft Compliance binnen uw kantoor en werkt niet met een handboek waar u zelf mee aan de slag moet gaan. Wij nemen hierbij uw huidige werkwijze steeds als uitgangspunt en kijken vanzelfsprekend ook naar de commerciële aspecten. Maatwerk dus!

Wij kunnen een compleet Compliance traject voor uw kantoor verzorgen. Het uitwerken van één of meerdere specifieke onderdelen van het Compliance traject behoort ook tot de mogelijkheden.

Tijdens het Compliance traject maken wij gebruik van ons Digitaal Wft dossier voor een snelle en zorgvuldige aanlevering en verwerking van uw stukken.

Contact opnemen

“De kennis en kunde van Ophrys op het gebied van compliance stelt ons in staat om onze dienstverlening naar een nog hoger niveau te tillen. Dankzij de persoonlijke benaderingswijze is het contact daarbij altijd zeer prettig. Vraagstukken worden snel en adequaat opgepakt en afgehandeld. Samenwerken met Ophrys is een warme aanbeveling dan ook meer dan waard! ”

Rogier Eshuis - AdviesNet Noord-Nederland BV in Drachten

Laatste tweet

RT @AutoriteitFM: Ons meldpunt kreeg vorig jaar 10.000 telefoontjes en e-mails van consumenten en beleggers. Onder meer over oplichti… twitter.com/i/web/status/1…

Laatste nieuws

Dienstenwijzer en Dienstverleningsdocument. Wat zijn de verschillen en wat zijn uw verplichtingen?
In de dagelijkse praktijk merken we dat kantoren heel wisselend met deze documenten omgaan: Er zijn kantoren die alleen een standaard DVD gebruiken en geen Dienstenwijzer. Er...

Nieuwsbrief

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws. Bekijk het nieuwsbrievenarchief.

Aanmelden nieuwsbrief

Contactgegevens 

| Ophrys | De Loo 81 | 5731 MP Mierlo | 0492 344 988 | info@ophrys.nl